Bio och Shopping

image254

I går kväll åkte jag och Lina in och gick på bio, Stardust. Den var väl ok spännande och kul, men ändå lite larvig. Det gick knappast att undvika att de som gjort filmen snott lite här och där från andra filmer i samma gengre. Underhållande men den kommer knappast att bli ett av mina filmtips om man säger så.
I morse stog jag ambitiöst utanför Riksdagsbiblioteket kl 10 för att hämta en bok jag beställt, men de öppnade inte förrän kl 12 så jag fick pallra mig ner på stan och shoppa istället. Jobbigt... Var på NK och klämde lite på min önskeväska från Longchamp, vad tycker ni, ska jag slå till på den när jag blir rik? Tycker jag bär upp den lika bra som Katean faktiskt, eller? Hennes är en storlek större och i lack på bilden provar jag den vanliga läderväskan, fast blir det någon så blir det nog lackväskan.

image255

Tanken var att jag skulle hitta en röd festklännig till 50-årsfesten nästa helg men det visade sig bli lättare sagt än gjort så det blev ett panikinköp från Gina Tricot, bilder kommer! Min vision var den här klänningen som Kirsten Dunst har, men det får bli något annat.

image257



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker definitivt att du kan ha den. Ser fin ut!

2007-10-08 @ 16:50:35
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: <3 A L E X A N D R A

jag fick reda på att filmen stardust fanns idag :P
visste inte ens om den.. det blir väl en sån film som man får hyra sen!

2007-10-08 @ 17:20:49
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Nathalie

ser ut att vara en riktigt fin väska. men jag tycker att du isåfall ska satsa på skinnvarianten, lack tröttnar du nog på ganska snart!

2007-10-08 @ 17:28:48
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Malin

den här gillar jag bäst! ^^

2007-11-10 @ 15:55:23
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se