Rackarungar

image209

Haft en riktigt seg dag, som vanligt inte kommit igång med pluggandet. Håller på att hitta en ny fodervärd till min Connemaraponny så innan det är löst kommer man sig inte riktigt för med något annat. (Dagens sämsta ursäkt för att slippa plugga, jag vet). Verkar ha hittat en bra tjej nu iaf.
Har gjort pizza till middag, lämnade den på köksbordet en liten stund och när jag kom ut var halva pizzan tömd på salami och ost. Lillan som vanligt fast hon skyllde ifrån sig på Maia. Pekade med den lilla tassen på Maia och sa; det var hon, det var hon! Tjuv- och lögnaktig är hon den lilla. Hon löper, så det var det där med att ha mens som gjorde henne så himla sugen sa hon sedan, när hon hade glömt att det var Maia som gjorde det...
Här kommer en bild på den lilla söta flygande köttbullen som kanske ska flytta till Örebro i helgen. 25 år gammal och fräschare än jag!

image210



Kommentarer
Postat av: Eddie

Men fyyyyyyyyy Lilla, hur kan du göra sådär?!?! Det är ju inte sant! Min matte hade bokstavligen dödat mig! Bara för att man har pms får man inte bete sig hur som helst (säger min matte). Slick på nosen Maia ;-)

2007-10-01 @ 19:02:34
Postat av: Karoline

Han är världens sötaste ponny!!! Kärlek för alltid...

2007-10-01 @ 19:04:33
Postat av: Omme

Har du hittat ett hem åt Bilban nu, hoppas att det går vägen!!

2007-10-01 @ 20:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se