Boktips

image179

Har precis läst Jonas Hassen Khemiris bok Ett öga rött. Är förmodligen sist i Sverige med att göra det, men vill ändå tipsa om denna fantastiska bok om nu någon skulle ha missat den. Tragikomisk historia om Halim, "tankesultanen", som är en ensam ung kille under identitetskris. Även om boken tidvis är sorglig finns dock partier som är vansinnigt roliga, inget att läsa på tunnelbanan om man skäms för att börja skratta hysteriskt bland folk... Läs den! Kommentera gärna vad ni tycker om boken!

Kommentarer
Postat av: mimzanstar

Jag kan glädja dej med att du är inte sist med att läsa den, jag har inte gjort det ännu. Men har hört av många att den är bra. (Finns den inte på film också??) Så jag får väl pallra mej iväg till bibblan snart och låna den..

2007-09-27 @ 10:51:13
URL: http://mimzanstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se