Dagens hår

image113

Igår var jag hos frissan och klippte och färgade håret. Det blev fortsatt mörkt, kanske blir blond igen till våren...
Blev i alla fall jättefint tycker jag, provade en superbra produkt, Thermal Str8 Ceramic healing tools.
En leave in produkt som skyddar håret mot värme från plattänger o dyl. När produkten blir varm börjar den fungera och ger glans och fungerar som inpackning. Håret blev jättemjukt, lent och glansigt.
Köpte också en blåsborste från babyliss, mycket bättre än vanlig fön, håret blir så fint med stora mjuka lockar av den. Har tokläst NK s tidning stil innan jag åkte till frissan igår, så mycket fina saker, bla Longchampväskan som jag vill ha!

image111

Läste också ett citat av Britney Spears i en skvallertidning när jag satt och väntade på att hårfärgningen skulle vara klar. Var det roligast jag läst på länge faktiskt, var tvungen att ta ett kort:

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se