DAGENS OUTFIT

image172

Dagens outfit blev grå byxor från Nivå, svart top i crepe från H&M, Chloé paddingtonväska, stövletter Ellos och kavaj med pälskant från Spillersbodas årliga loppis som jag köpte för en tjuga.

Har varit i skolan hela dagen, konstvetenskap andra terminen. Var en jättebra föreläsning, ofta sitter man och nickar till lite men idag var det kul, svensk 1800-talskonst och jättebra föreläsare. Otroligt jobbigt bara med alla dessa kulturpretton som ska förpesta tillvaron för alla andra med deras i eget tycke smarta kommentarer.
Idag föreslog en av studenterna att avbildning i konsten av asagudar skulle kunnat vara en av de saker som ledde fram till nazismen. Hallå?! Då är väl den klassiska grekiska mytologin också en del i uppkomsten av nazismen eller? Tack och lov var inte läraren inne på det spåret så han blev avsnoppad.
(Kulturprettot alltså).
När jag kom hem hade min kuvertväska, ytterligare ett traderafynd, kommit. Den var superfin!

Kommentarer
Postat av: Jessica

snygg kavaj

2007-09-23 @ 15:46:01
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: mimzanstar

Snygg outfit! Väskan är ju en riktig "to die for" lite avundsjuk blir man allt..ciao

2007-09-25 @ 10:57:52
URL: http://mimzanstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se