DAGENS OUTFIT

image182

Dagen har sedvanligt använts till seriös svampplockning, jag och Lina har gått land och rike runt, vilket resulterat i massor av Karl Johan och trattkantareller. Hundarna blev helt slut, Lillan sa vänta bara tills husse kommer hem, han kommer inte bli glad över att höra hur ni plågar oss... Hon tycker långa promenader är djurplågeri, husse fattar att man ska softa framför tvn, det är det som gör livet värt att leva!
Sedan åkte vi in till Norrtälje och köpte födelsedagspresenter till Linas pappa Sverker som vi ska på middag hos ikväll. Det blev två böcker. Själv länsade jag pockethyllan, boktips kommer med andra ord snart!
Dagens outfit blev jeans från Millers, skor skopunkten, top Gina Tricot.
Hundarna fick följa med hem till Sverker och kompisen Omme, pudel. De tyckte det var jättekul att få åka hem till en kompis på kalas! Middagen var supertrevlig, Lina gjorde skaldjurspasta och så drack vi Champagne!

Kommentarer
Postat av: mimzanstar

Gu vad mysigt det låter med svamppromenad! Hade hellre varit ute i skogen än suttit här på skolan som jag gör nu..Snygg outfit förresten. Var har du köpt jeansen? ha det gött

2007-09-27 @ 10:48:01
URL: http://mimzanstar.blogg.se
Postat av: Caroline

snygg top :)

2007-11-10 @ 14:49:46
URL: http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se