Promenad på Djurgården

image142

Åh tänk om alla eftermiddagar och kvällar kunde vara så här... Promenera med en kompis på djurgården i septembersolen, dricka vin, åka djurgårdsfärjan osv. Här kommer lite bilder från gårdagens lilla utflykt!

image148image149



Här är jag och Eva, på väg till museibutiken där jag shoppade lite småsaker, jättesöta servetter, goda gammaldags violpastiller och en pelargon.

image144

Efter Waldemarsudde gick vi till Carl Michael mitt emot Gröna lund och tog ett glas vin. Här sitter jag och njuter i solen!

image145

Sedan tog vi djurgårdsfärjan över till Slussen och gick och åt på en kvarterskrog.
image146image147

Vi slutade kvällen med ett par öl på Snaps vid Medborgarplatsen.


Kommentarer
Postat av: mimzanstar

är me på denna tävling, (också) man kan ju ha tur två gånger. Ska säga att min förra vinst verkar väldigt bra, vet du var man kan köpa hennes produkter? kramizar

2007-11-05 @ 11:08:17
URL: http://mimzanstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se