Shopping + Dagens outfit

Åkte in en stund till Norrtälje igår, inte världens shoppingmekka precis, men när man inte har några pengar så hittar man ju alltid saker man vill ha... Köpte ribbade tights från HM, de har de bästa tightsen som finns, ett litet hårband och en jättefin tröja. Sedan tvingade jag Gabriel att låna ut pengar då jag hittade supersnygga Bronxstövlar i skinn för en femhundring på rea. Håll utkik efter dagens outfit framöver, de kommer nog att dyka upp! För övrigt såg jag en supersnygg röd stor lackväska på Åhlens, ett verkligt budgettips.

Dagens outfit blev Knytkofta från Viktor and Rolf by H&M, billiga jeans från Millers, skor från skopunkten av alla ställen, ibland kan det finnas skor där som inte ser ut som något katten släpat in... och min Chloé Paddington.

image115


Spelade Trivial Pursuit på kvällen, jag knäckte som vanligt, är grymt bra på frågesport om jag får säga det själv!



Kommentarer
Postat av: Karro o Britte

Det är inte lätt när det är svårt men det bär skönt när det går. Dvs. bra att det finns back-uper så man kan köpa det fina man finner =P

2007-09-13 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se