Väskbekymmer


image200image197image196

Någon gång när jag får råd, (kanske när jag pluggat lite mer så jag får studiemedel) ska jag köpa en ny väska. Har varit helt inne på Longchamps Legend bag, men nu har den fått konkurrens av två Marcväskor. Hjälp mig att välja! Det lutar nog fortfarande åt Longchamps ändå, är mer gediget än Marc Jacobs underkollektion som dessutom är tillverkad i China, vilket jag tycker drar ner lite på lyxkänslan. Kolla in bilderna i alla fall och kommenterra vilken ni tycker bäst om, eller om ni tycker de är fula allihop!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan ärligt säga att jag föredrar Marc Jacobs väskorna. Speciellt den Kate har. den e underbart snygg :)
fast det är kanske för att jag har fastnat för färgen svart när det gäller väskor. för den andra Marc väskan e också snygg, gillar dock inte färgen, hehe. :)

2007-09-30 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se