Kimono

image870

Här kommer ett litet shoppingtips från Vietnam om någon nu skulle råka ha vägarna förbi, köp Kimonos! Jag köpte en för ca 40 svenska kronor i jättefin kvalitet och ångrar att jag inte köpte fler att ge bort och ha själv. Nu menar jag inte riktiga kimonos utan morgonrockar, bara så ni vet. För mig är det perfekt när man är ute och jobbar, efter ett halvt dygn på ett flygplan åker uniformen av nästan innan man kommit innanför dörren till hotellet och då är det perfekt att ha något att ha på sig när man bara slöar på rummet!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har köpt dem i Stockholm i en butik som heter Mrs H och ligger i
Birger Jarlspassagen på deras rea. Tror att de kanske har några par kvar,men vet ej säkert!Ha en bra dag!

2008-01-07 @ 13:32:04
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag har en komono i flera lager supertjockt siden från Singapore som jag älskar. Så himla mysig är den att sitta i. Mycket roligare än en vanlig morgonrock ju. :)

2008-01-07 @ 18:41:48
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se