Jaktpaviljongen



Äntligen framme! När vi kom fram till stugan vi skulle hyra, (vi bor alltid på mysiga jaktpavilongen i Ystad om vi inte är i Falsterbo istället) var klockan tre på natten och stugan skulle vara tänd och upplåst. När vi smyger fram mot vår stuga är den släckt och låst, snopet. Dock var förnstret öppet så vi fick ta fönstervägen in. Sedan höll vi på att skratta ihjäl oss hela natten över om vi hade tagit fel stuga och de som verkligen bor där kommer hem och hittar oss i deras sängar som värsta luffarna. Hur som helst så var det rätt stuga, de hade bara glömt att öppna den så vi fick första natten gratis, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att åka till USA, vart i Usa ska du till?

2008-06-10 @ 17:25:36
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Guldlock

Varför tittar jag på bilderna för?!?!? Jag blir ju bara sjukt avundsjuk! Vi måste åka dit!!!

2008-06-11 @ 23:26:19
Postat av: Karolinen fråga

Men... vart är jossan?! Huuur kan man gå miste om en sån resa?!? stora kramen!!!

2008-06-11 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se