Utmaning


God morgon! Om mågon vill läsa något konstigt, titta i kommentarerna på förra inlägget och läs det från Björn, heeelt galet, måste vara någon som driver med mig.  Nu ska jag ut och mata fåglarna, skulle önska att den här roliga fågelholken hängde här men det gör den tyvärr inte än. Hur som helst så har jag blivit utmanad av Bim och för en gångs skull ska jag ta tag i utmaningen genast, det hela går ut på att berätta sju saker om sig själv, håll till godo.

1. Utbildar mig på Universitetet till historiker, etnolog och konstvetare.
2. Har alltid hållit på med hästar och älskar att rida, har dock ingen egen häst just nu.
3. Har jobbat med alla möjliga konstigheter, allt från att rensa fisk till att vara undersköterska och flygvärdinna.
4. Älskar att läsa, konsumerar oftast minst en bok i veckan.
5. Är galen i mat och driver en hemsida med recept. www.stenvreten.se
6. Håller på att försöka skriva en historisk roman, detta är vad jag sysslat med när jag bedrivit mina hemliga efterforskningar, förarbete till boken.
7. Jag bor i Roslagen med min sambo sedan nästan elva år och våra två egenuppfödda blandrashundar och en tjock katt.

Jag utmanar ingen särskild utan alla som vill, skriv sju saker om er själva!

Jag har lite problem med uppkopplingen men så fort nätet är igång bättre ska jag svara på alla era kommentarer!

Kommentarer
Postat av: anna

intressant,skall kolla in din receptsida!

Postat av: Bim HD

Kul att läsa!!! Du antog den... :)

Må så grankott... ngn som intar sängläge nu... tror jag, suck...

2008-10-29 @ 21:56:01
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: ella

hoppas du har en bra morgon=)

2008-10-30 @ 08:03:32
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Sandie

Björn kanske halkade in på fel blogg... haha skumt... hur som helst gillade jag holken =)

2008-10-31 @ 06:56:55
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Petra

Vad roligt att du är matintresserad - gläder ju mig som jobbar med mat :-O Ska genast kolla in din hemsida!!

2008-10-31 @ 08:23:08
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se