Liselotte Watkins




Idag blir det städning och fixning hemma, samt korrekturläsning av manuset till min uppsats som ska publiceras i Personhistorisk Tidskrift under hösten. Har mest bara pysslat och gått i skogen med hundarna sista dagarna, därav bristen på dagens klädsel, är inte riktigt representativ för tillfället i mysbyxor och stripigt hår. Istället får ni hålla tillgodo med en illustration från hypade Liselotte Watkins. Vad tycker ni om denna? Jag tycker det är rätt häftigt med ansiktet som sticker upp längst ner på bilden! För övrigt kan man just nu vinna en av mina favoritaccessoarer hos Ebba, en klocka från Marc Jacobs, passa på vet jag!

Kommentarer
Postat av: Karro igen



Eftersom det inte går att nå dig på msn får jag väl kommunicera via bloggen, kan bli lite... ensidigt efter ett tag. Ja ja skit samma. Det jag ville säga va att du måste köpa massa ex av Personhistorisk Tidsskrift. Det är ju årets julklapp till dina nära och kära :) Kramis påre saknar dig

2008-09-25 @ 19:07:50
Postat av: HannahSthlm

MJ klockan vill jag verkligen vinna;)!

2008-09-25 @ 22:49:26
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Knutte

Tack så jättemycket :)

2008-09-26 @ 17:58:21
URL: http://knutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se