Ystad



I Ystad kan jag verkligen rekommendera Saltsjöbaden, jättefin uteservering, lounge och matsal. Finns spa och en underbar pool är också, även om jag själv föredrar att bada i havet precis utanför. Här sitter vi och softar på verandan.



Vi tog en drink medan vi väntade på ett ledigt bord och när det dröjde ett tag rekommenderade hovmästaren oss att prova deras bakficka istället, ett riktigt bra råd! Stället heter Kom i luckan, en liten paviljong i stil med glasskiosker på djurgården och i Hagaparken men är istället restaurant och bar.
 


Världens mysigaste ställe med supertrevlig personal och bra musik, ett stort utbud riktigt bra ölsorter och fantastisk mat. Man beställer vilka tillbehör man vill ha, sedan får man grilla köttet själv. Vi åt bla Pata Negra kotletter och grodlår marinerade i Absint. Vansinnigt gott, trevligt och prisvärt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Mysiga biler. Idag slutar jag vid ettiden, sen skall jag och min kompis gå på stan och se om vi hittar något på alla reor. Hoppas att du får en fin dag i det vackra vädret!

2009-06-23 @ 10:56:52
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: anna

Vad härligt ni ser att ha haft det! Tack för din gulliga kommentar på min blogg! Nu har den västa chocken lagt sig och jag ör på banan igen,

2009-06-24 @ 23:42:57
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se