Sirap



För den som känner sig sugen på en riktig dagen efterfrukost kan jag rekommendera Sirap på Surbrunnsgatan 31 som serverar amerikansk frukost/brunch. Deras pancakes är underbara, frasiga och fina, godare än till och med de jag ätit i USA, och det är rätt många för jag är galen i amerikanska pannkakor, (svenska också för den delen). Vi var där förra helgen och kom strax före öppning och det var redan en stor folkmassa utanför som väntade på att komma in så det är ganska populärt om än lite väl dyrt. Tycker gott att kaffe och juice kunde ingå i en brunchmeny som kostar runt 150 kr faktiskt. Finns ett ställe bredvid med italiensk brunch också för den som föredrar det.



Kommentarer
Postat av: Sassy

Det där skulle vara något för mig, som äter som en häst när jag är bakis...

2009-05-30 @ 12:16:48
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Oh det där kallar jag English breakfast ;)

2009-05-31 @ 12:35:43
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se