Vintagemässan



Tänk att det redan är ett år sedan det var Vintagemässa, tiden går verkligen fort. Jag hann inte gå förra året, men i år ska jag verkligen försöka ta mig dit. Ofta kan ju mässor innebära att det blir både dyrare och mindre sortiment, men man vet ju inte förrän man varit där. Tänkte ta mig en loppis och second handrunda i Stockholm någon dag ändå, kanske man skulle slå två flugor i en smäll? Får nog hålla hårt i plånboken nu bara då jag redan lagt en del pengar på kläder på Stockolms Auktionsverks modeauktion för ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen:)

det där låter som något intressant!



Hoppas du får en fin fredag förresten, solen lyser ju i sthlm:)

2010-03-05 @ 13:49:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Malin

Gaaah! återigen, varför bor jag i Skåne =(

Postat av: Helena

Godmorgon! Du har verkligen koll på när och var det händer. Skönt att du uppdaterar oss andra, hihi. Önskar dig en fin helg och idag skiner ju solen här i Stockholm och hoppas att den gör det även lite längre upp i Roslagen!

2010-03-06 @ 10:30:41
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se