Klädbeställning

image251 image249 image252

Sådär, nu har jag bestämt mig för vad jag ska köpa! Tack för alla tips tidigare, jag skippade klänningen för det känns som att så många redan har den, samt bytte den mönstrade tröjan mot en grå. Var tvungen att slänga in ett par skor också, blir alltid svarta av någon anledning, jag vet, jag är tråkig och traditionell...
Ska på 50-årskalas på lördag, skulle vilja ha en röd klänning till svarta skor och strumpbyxor, gärna i lite fluffig modell som döljer magen, någon som har något tips på var man kan köpa en sådan i Stockholm eller på nätet?

Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

åh sådana skor vill jag också ha! ;] den vita tunikan ser också fin ut. ha en bra dag!

2007-10-07 @ 15:38:31
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: mimzanstar

Har sett fina röda klänningar på i både H&M:s och Ellos kataloger, vet inte om de är så bra magdöljarkänningar bara..kram

2007-10-08 @ 12:04:44
URL: http://mimzanstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se