Midsommar i Skåne



Här firade vi midsommar i år, Backåkra på Österlen med en stor korg full med fantastiskt  ekologiskt surdegsbröd från bageriet i Kåseberhga, sill och rökt fisk, också från Kåseberga samt vin färsköl och jordgubbar.





Som vanligt kom vi iväg rätt sent till firandet så jag hann aldrig knyta någon krans till håret, får bli nästa år.



Klädsel blev klänning från H&M, väska Dior, skor Donna Girl och en gammal kavaj som jag var tvungen att ha på mig även om den inte var så somrig då dragkedjan sprack i ryggen på klänningen.  Kan ha varit för att den är för liten, satt som ett ålskinn på, kunde knappt andas, men jag väljer att skylla på dålig kvalitet, känns bättre.

Kommentarer
Postat av: freja

åh, det ser ut som om ni hade det mysigt?!

2009-06-22 @ 00:55:05
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Vilken söt klänning. Det ser ut som du har haft en jättefin midsommar och jag hoppas att du får en jättefin måndag också!

2009-06-22 @ 09:19:30
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se