Spelsugen

image211

Nu när det börjar bli höst kan man ju alltid roa sig med att spela spel. Egentligen hatar jag spel, är världens sämsta förlorare även om jag övat upp mig så det inte märks så mycket. Finns inget pinsammare än dåliga förlorare som börjar gapa, skrika och komma med undanflykter när de förlorar, därför försöker jag visa god min i elakt spel så att säga.
Därför gillar jag att spela kunskapsspel som Trivial Pursuit som jag fullständigt krossar i, då är det kul med spel, när man vinner... Senaste gångerna har jag knäckt så hårt att jag börjar undra om jag kanske är världens mest allmänbildade människa!? Sa jag att jag är en dålig vinnare också, skrytsam och självgod?
Här en bild från senaste TP- rundan, jag superglad och i vinnarrus, det går bra nu... Verkar gå bra för sambon också eller så skrattar han åt något enfaldigt jag nyss sagt! Den där bruna lilla saken jag har i handen är inte där, ni bara inbillar er det!

Kommentarer
Postat av: Karro


Jag hatar också spel men det skulle ändå va kul att spela nästa gång jag kommer ut!

2007-10-02 @ 20:21:42
Postat av: Jossan

Haha det var den visst;)

2007-10-02 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se