Vad finns i necessären?

image280

Här är min lilla necessär som jag har i handväskan att förvara det nödvändigaste i. Necessär Longchamp minsta modellen, ca 250 kr NK, present från Lina, ofärgat cerat Elizabet Arden, Minttabletter Altoids, asken köpt i USA, brukar fylla på med andra minttabletter eller tuggummi, läppglans rose från Face stockholm, pincett H&M, läppbalsam Mama Coco's, plåster i form av läppar, Boo Boo Kisses, fickspegel Dior.

Snälla, hjälp mig med mitt val av kläder på lördag, titta längre ner under "Vilken ska jag välja" och kom med din synpunkt!

Kommentarer
Postat av: Jelena

Vilken söt necessär! Jag borde också skaffa mig en Longchamp necessär...

2007-10-10 @ 14:28:37
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se