Becks

image181

Såg precis "dokumentären" om Poshs flytt till LA, vilken skrattfest! Jag skrattade absolut med Victoria, inte åt henne! Jag hade aldrig trott att hon var så rolig!
Det kändes som hela programmet var gjort lite med glimten i ögat, hon är nog smartare än man tror, eller vad tror ni? Kul att Perez Hilton blev så generad!
Har hört sägas att Intimately Beckham parfymerna floppat i USA, själv älskar jag både herr och damdoften! Brukar inte gilla när kändisar sätter sitt namn på produkter, känns falskt, men när jag jobbade som flygvärdinna nosade jag mig igenom massor av dofter för att kunna ge kunderna råd, och då upptäckte jag Beckhams som faktiskt är min absoluta favoritparfym genom tiderna! Dessutom kan man skrapa bort etiketten så har man bara den superfina flaskan utan kändisetikett.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag tror också att den hade glimten i ögat.

2007-09-25 @ 00:06:53
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se