Dagens Outfit

Fick precis hem denna klänning från Haléns, 549 kr, var precis lika snygg i verkligheten. Håll utkik efter den imorgon, den kommer sannolikt att bli dagens outfit då också fast på mig och med lite andra tillbehör. Kan se framför mig när det blir lite kallare hur snyggt det kommer att bli med blekrosa halsduk, vantar och lila mössa som jag köpte på H&M förra året! Kom gärna med förslag på vad jag ska ha för skor till imorgon, svarta tights tänkte jag och sedan höga stövlar, stövletter, ballerina eller basketdojor. Tänkte ha något under också, svart tight t-shirt eller gråglansig blus med rosett i halsen?Tyck till, snälla!

image140



Kommentarer
Postat av: cissi

Riktigt läcker liten sak!

2007-09-12 @ 18:22:44
Postat av: Jossan

Super snygg klänning!
Tycker att du borde ha en vanlig vit eller svart t-shirt och kanske en liten och tunn scarves som blir mer som ett halsband på, sen till skor skulle jag valt svarta stövlar eller svarta pumps:) Super snyggt;)

2007-09-12 @ 19:27:20
URL: http://Josephine.Steringer.blogg.se
Postat av: karro

1. Jag tycker du ska köpa en såndär klänning till mig också ;-)
2. Dina nya stövletter som du visade mig sist jag var hemma hos dig skulle sitta som handsken till den där klänningen =)

2007-09-12 @ 21:21:38
Postat av: karro

1. Jag tycker du ska köpa en såndär klänning till mig också ;-)
2. Dina nya stövletter som du visade mig sist jag var hemma hos dig skulle sitta som handsken till den där klänningen =)

2007-09-12 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se