DAGENS OUTFIT

image154image155

Idag har vi varit runt på lite loppisar i trakten. Det resulterade i en hatt och en stor, varm sjal för sammanlagt 30 kr på Vreta handels loppis, tycker jag var ett fynd. Vovvarna fick gå på Granngården och välja ut varsitt ben och grisöra, medan vi människor köpte tulpanlökar.
Dagens outfit blev nya loppissjalen, 2år gamla gubbyxor samt stickad tröja från H&M, lackskor skopunkten.

Någon mer än jag som sett Ebbas modemiss på bloggen, när hon som dagens outfit har en Choose Life tröja, vilket är en antiabortslogan, på sig? Undrar om hon är abortmotståndare eller om hon bara inte fattade vad uttrycket innebär, vad tror ni?

Här kommer en liten bild på hatten också, får se om jag vågar ha den påmig på stan någon dag!

image157


Kommentarer
Postat av: karran =)

Men shit va du hittar saker på loppis! Jag hittar ju aldrig ngt. Jag diggar hatten, får låna den nån gång!

2007-09-15 @ 14:24:16
Postat av: karran

PS. Jätte söta mobilsmycken! Synd bara att jag inte kan sätta fast smycken på min mobil =(

2007-09-15 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se