DAGENS OUTFIT

image180


Idag har vi varit lite duktiga, jag har bakat kubbar, rensat blomsterlandet och planterat tulpanlökar, gud vad det kommer att prunka i vår om allt går som jag har tänkt! Brian har satt in vår nya ytterdörr, blev tokfint, bilder kommer!
Nu ska vi iväg på försenad födelsedagsmiddag för Brian hos mamma o pappa, dagens outfit blev svart kjol från urban outfitters, lackskor skopunkten, tights och kavaj H&M, top Nivå, kuvertväska vintagefynd från tradera. Synd att allt bara ser ut som en svart klump bara, inte ens mitt hår syns mot allt det mörka. Nu börjar det bli lite bråttom,
so long!

http://bloggkartan.se/registrera/16775/norrtaelje/

Kommentarer
Postat av: karro o eddie

ja, jag skulle precis säga det! Synd att man inte ser så bra när allt är svart. Men fint var det nog! Hoppas ni har det trevlig på födelsedagsmiddagen!!! STOR KRAM!

2007-09-25 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se