DAGENS OUTFIT

image187

Lina och Jag som har Hillmanrace idag, (se filmtips under) var tvugna att sträcka på benen lite grann så vi gick en hundpromenad på vilken jag hade denna outfit. Jacka barbour, kjol Urban Outfitters, stickade strumpor present från Brian, stövlar tretorn.
Jag funderar på att ha en maskerad någon gång i november ev. med Hillmantema eller liknande typ 40-50-60- talsglamour. Någon som har något anna förslag? Kommentera gärna!
Jag har placerat min blogg i
Norrtälje
på bloggkartan.se

Kommentarer
Postat av: Guldlock =P

Fan va snygg men ska va då när man går promenad med hundarna =) Maia trodde säkert nu skulle gå promenad i Sthlm bara för det. Va det ngn som sa maskerad? Räkna med mig, hoppas hoppas bara att jag kan. Va ute i god tid vet jag! kramen

2007-09-27 @ 20:25:06
Postat av: mimzanstar

Kul med maskerad! Mitt förslag på tema är typ 1700-talet, pirater (som den piratfrälsta människa jag är) Lite krångligt kanske men sjukt kul om alla anstränger sig!

2007-09-28 @ 10:59:16
URL: http://mimzanstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se