Dagens outfit

image207

I går var vi på pubkväll på bygdegården, herregud vad provinsiellt det låter, men det var ganska trevligt faktiskt. Kände rätt många som var där vilket kanske säger sig självt när man bor i en liten by!
Outfiten blev jeans från Millers, stövlar Bronx, skepparkavaj loppisfynd från Spillersbodaloppisen samt scarf från Louis Vuitton. Synd att det ska vara så svårt att få till en bra bild bara. Jaja man får ta vad man får.
Jag överväger att fixa hakan lite, har haft dubbelhaka jämt, även när jag hade storlek 34/36 och nu börjar jag att ha sett nog av den. Gissa varför jag måste klippa av huvudet på så många bilder, fast jag alltid har tungan i gommen för att den inte ska synas, därav den något ansträngda minen på bilder, jag är oftast halvkvävd av "hakupphållning"! Någon som vet en bra klinik, finns ju hur många som helst, svårt att välja. Måste iofs spara i något decennium först så jag har ju tid på mig att hitta en bra klinik... Kom gärna med tips på hur man blir av med eländet!

Kommentarer
Postat av: mimzanstar

Snygg scarfs! Kan inte tipsa om någon klinik direkt, måste du operera hakan? Alla brukar ju tjata om att man ska vara nöjd med hur man är, sant faktiskt om du frågar mig men inte mindre svårt för det..Hoppas du blir nöjd hur du än gör. Kramizar

2007-10-01 @ 11:20:15
URL: http://mimzanstar.blogg.se
Postat av: Anna

svar: ja visst var det underbart!
ha en bra dag!

2007-10-01 @ 11:41:43
URL: http://annaoting.blogg.se
Postat av: mimzanstar

Jo visst är det härligt att rida! Det är det jag lever för..Ska lägga upp en bild på bloggen och skriva lite om min lilla pålle..

2007-10-01 @ 11:52:14
URL: http://mimzanstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se