Filmtips!

image184

Idag kom filmboxen jag tänkt beställa i evigheter och tillslut faktiskt beställde istället för att bara tänka på det, Arne Mattsons Hillmanklassiker! I boxen ingår Damen i Svart, Mannekäng i Rött, Ryttare i Blått, Vita frun samt den Gula bilen. Har sett filmerna flera gånger men de tål att ses hur många gånger som helst! Annalisa Ericson, Karl-Arne Holmsten, Anita Björk mfl, kan det bli bättre? Roliga och spännande med fantastiska kläder, interiörer och design. Boxen finns på discshop.se för 349kr med leverans dagen efter beställning om någon skulle vara intresserad. Idag har jag och Lina tittat på de två första, minst en till ska avklaras under kvällen är det tänkt!

Kommentarer
Postat av: jjohannaah

Min favoritfilm är nog The NoteBook!
Sjuukt härlig film!!

2007-10-30 @ 14:02:18
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se