Frissan

Ska ta mitt pick och pack och masa mig in till Stockholm idag och gå till min superbra frisör Catrine på Salong Lagerqvist. Kan inte bestämma mig för om jag ska färga ljusare eller behålla min mörka hårfärg, oj oj vilka bekymmer. Har inte heller bestämt mig för vad jag ska ha på mig än men blir det något bra kanske jag återkommer med en dagens outfit. Ska ut med hundarna på morgonpromenad först. Kanske försöker lägga in lite fler recept på hemsidan också, får se hur mycket jag hinner.

image108

En liten bild på mig o vovvarna på morgonpromenad. Barbourjacka och tretornstövlar, tre country chic!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Jag skulle vilja se fler bilder på bara Maia ;-) Hoppas vi kan promenixa tillsammans snart igen! Va mysigt i morrse! vov vov =)

2007-09-13 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se