Kimberly Stewarts Outfit

Dagens outfit får bli på någon annan än jag, kan lova att ni inte vill se mig idag, det är hemmasittarkläder som gäller, varit på långpromenad med hundarna i regnet och sedan lyckats plugga lite. Kors i taket! Älskar vädret idag dock, är så trött på allt gnäll om regn och rusk, lite vind i håret är bara härligt och dessutom kan man äntligen börja använda alla snygga höstkläder istället för tråkiga små klänningar som kräver daglig hårborttagnnig, solande, solduschande, peelande och bus-brännor som får en att se randig ut!

Snyggaste outfiten jag sett på länge är denna på supersnygga och coola Kimberly Stewart, vill ha den där tunikan, någon som har en aning om vad det är för märke på den? Kuvertväskan är inte helt fel heller...

image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se