Longchamp

Började dagen med en morgonpromis i skogen med hundarna. Tog ambitiös med mig svampkorgen, men tyvärr inte en svamp i sikte. Skönt att komma ut en sväng på morgonen, studentlivet känns lite väl stillasittande. Har försökt vara duktig ett tag och undvika att äta så mycket bröd, synd bara att man blir så otroligt hungrig av keso och tomat. Var tvungen att äta canneloni ssom fanns kvar från helgen och sedan lite tiramisu på det. Om jag hade ätit mackor till frukost hade jag säkert varit mätt fortfarande.
Måste sätta igång att plugga men åkte och handlade senaste numret av Glamour istället, vet inte riktigt hur det gick till. MAn fick ett parfymprov med tidningen, Kenzo Amour. Var inte i min smak alls, väldigt tung, söt doft.
Träffade en granne på affären, han frågade mig om jag "målat håret", roligt uttryckt men det var ganska sent påtänkt, jag blev brunett för över ett halvår sedan...
Kan knappt sova på nätterna just nu för jag ligger hela tiden och funderar på hur jag ska få råd med Longchamps nya lackväska, doctors bag, som synts på Kate Moss, världens coolaste människa.

image82

Löjligt jag vet, men den är ju så snygg och den står på NK och väntar på mig. Kanske skulle ta och råna en bank?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se