Traderafynd!

image167

Igår kom äntligen mitt senaste traderafynd, ett paraply från Burberry fragrance. Supersnyggt med de klassiska rutorna fast i rött istället för beige. Nu behövs det bara lite regn också, så jag får tillfälle att använda det!

Istället för att koncentrera mig på mina studier tog jag en shoppingsväng i Norrtälje och hittade ett par supersnygga grå byxor och svart top på Nivå, samt en supersnygg svart top till på H&M! Köpte ett par svarta baströjor på H&M också, ett linne och en långärmad tröja att ha under andra kläder när det blir lite kallare. Är så fint med en mörk långärmad tröja under tex en klänning eller lite bylsig kortärmad top!
Morgondagens outfit till skolan blir nog de nya byxorna och en av toparna. Håll utkik!
Nu ska jag ut och pyssla lite i trädgården sedan MÅSTE jag plugga lite!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vill oxå ha;P

2007-09-21 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se