LITE OM BLOGGVETT!

Tycker det är tråkigt att behöva ta upp detta då de allra flesta som besöker min blogg är hemskt gulliga och lämnar roliga och bra kommentarer som är intressanta att läsa. Dock kommer det ibland rätt otrevliga kommentarer också. Ni som vill att jag ska kolla in era bloggar; lämna inte otrevliga eller dryga kommentarer, DESSA BESVARAS EJ! Om ni ogillar bloggen eller dess inehåll, avstå från att kommentera över huvud taget! Ni behöver absolut inte vara smöriga eller alltid ha samma åsikt som jag, men var inte otrevliga! Till er andra; fortsätt att lämna era roliga smarta och snälla kommentarer, det är ju det som är det roligaste med att ha en blogg, att läsa era åsikter!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu har jag hämtat ut priset från posten,tack så jätte mycket! är nöjd :)

tråkigt att vissa folk inte kan vara trevliga, känner igen mig i din situation.. Kram

2008-03-05 @ 15:03:08
URL: http://juuls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se