Dagens klädsel



Här kommer en liten dagens från gårdagen. Vi var på Armémuseum, åt lunch, gick på stan och sedan avslutade jag, Peter och Anna kvällen på Mäster Anders på Hantverkargatan. Det var helt vansinnigt gott och jättemysig inredning, rekommenderas verkligen. Såg ni någon på Armémuseum som satt och skrek saker i stil med "där fick ni, Danskjävlar" så var det Peter som levde sig in lite väl mycket i en film om Karolinerkrigen. Jag skrattar fortfarande åt det fast jag älskar danskar men på 1700-talet hade man nog inte gjort det precis. Klädsel blev top, jeans samt halsband från H&M, skor skopunkten, väska Chloé Paddington och orkesterjacka från Ellos. Idag åker jag hem igen och hoppas på att det kommer lite påskkärringar, jag har massor med godis och småpengar hemma!

Kommentarer
Postat av: Karoline_krig

GOD MORGON!!!



Är det jackan du har pa dig som vi har beställt? Snyyyyygg men man skulle se den bättre om du hade ngt ljusare under men det är ju jättesnygg! Passar ju bra om ni va pa Armémuseet :o) He he he jag skulle vilja sett Peter där pa museét! Va det ingen som sa at honom? Gud vad jag längtar till midsommar. Glad pask pa dig om vi inte hörs ngt... Soliga varma kramar fran hamburg

2009-04-10 @ 08:15:13
Postat av: karro barro igen



Hej igen!



Jag prata med Pernilla igen och hon kanske banga pa var idé... Hon vill heller göra ngt i sommar när vi bada är hemma med mamma och det har hon ju lite rätt i. Dumma jag, först bjuder jag bort dig och sen bangar jag =P Men du lät ju inte helt förtjust ända ;o) Aaah Bilbo - never ending project! Vi vill bara att han ska ha det bra. Allt blir bra. Glad pask pa dig snygging! Kram kram kram

2009-04-10 @ 12:03:29
Postat av: Karolinen

Hej igen!!!



Jag har pratat med Pernilla igen och hon bangar nog pa var överraskning... Hon vill hellre att vi alla tre gör ngt i sommar ist och det kan man ju första. Sorry! Först bjuder jag ut dig och sen bangar jag men du lät ju ända inte sa pa om man säger sa ;o) SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-10 @ 12:36:14
Postat av: ella

hej snygging=)

ja hon e så gullig tanten=)å hyresvärdens tant e lika dan=)

man blir så glad ju.

kram å ha en härlig långfredag=)

2009-04-10 @ 12:36:53
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Estefany

sv:aha va roligt :).kram

2009-04-10 @ 12:56:25
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Mindy

Önskar dig en skön påsk helg..

2009-04-10 @ 12:57:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se