Frisörbesök



God morgon mina vänner. Idag bär det av till frisören, ny hårförlängning och lite ljusare färg. Funderar på att köra Charlotte Perellifrisyr fast blond, dvs toklångt med pannlugg. Så här blev det i ett roligt frisyredigeringsprogram jag provade. Den blonda färgen är ju mest grå förstås men det var lite roligt att leka en stund! Kolla in den sidan här!
Jag hoppas att alla ni ska gå och rösta i EU-valet, bättre att rösta blankt än inte alls. PÅ DN kan man göra ett snabbt test för att se vilket parti man ligger närmast, ett väldigt ytligt men ändå kul sätt att se vad de olika partierna har för åsikter. Testet finns här. Själv blev jag piratpartist, ska sätta mig in lite djupare i saken så får vi se vad det blir, är ju lite svag för Marit Paulsen som värnar om djuren så vi får se.



Så här hade jag tänkt mig fast blond. Vad tror ni, blir jag lika snygg som Charlotte?!

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Du är snyggare än henne:) Och jag tror det kan bli snyggt på dig, pröva!



Och ja, här är det alltid mat på skolorna när man kommer på föräldramöte mm. Och det är gott, men man får ångest ibland, för man vräker i sig. Och jag som hellre behöver minska på intaget...



Kram!

2009-06-05 @ 04:04:52
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Nu har det löst sig med datorn, höll på till sent igår, men nu är den tömd, allt är borta och jag börjar om från början, med ett nytt och vad jag hoppas bättre antivirusprogram. Vad kul med hårförlängning har du något bra ställe att rekommendera? Hoppas att du får en jättefin fredag, kram!

2009-06-05 @ 09:33:51
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Helt klart

2009-06-05 @ 15:21:38
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se