ÄNTLIGEN



En gammal hästtjej som jag blev så otroligt glad och rörd i måndags när Rolf Göran Bengtsson vann Jerringpriset. Debacklet i kvällspressens sportsidor efteråt är dock lite förvånande tycker jag. Bara för att det är fler kvinnor än män som är utövare så är det ingen riktig sport, bara lite lek, som med My little Ponies ungefär, sådant som småtjejer roar sig med innan de börjar med någon riktig sport? Annat ljud skulle det nog ha varit i skällan för en hundra år sedan, när det var en helt mansdominerad gren. Jag är så glad att alla ryttare och hästälskare äntligen gav en ryttare den uppmärksamhet han förtjänar och hela sporten behöver.  Jaja, all publicitet är bra publicitet, men vem f-n är Lasse Anrell?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Allt bra med dig? Hoppas att du fått vara friskare än jag. Jag tror jag har fått alla vintersjukdomar som man kan få..haha!

2012-01-19 @ 13:51:40
URL: http://soullfood.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej! Läste att du var flygvärdinna. Går på gymnasiet inriktning mode och design. Fick ett projekt/ läxa och rita kläder till flygvärdinnor. Vilket jag tyckte lät svårt, så googlade runt lite och fann din blogg! Skulle vara jättekul om du kunde svara på några frågor. Skulle vilja ha lite inspiration. 1.Vad ni har på er när du är på flygplanet 2. Om det är något plagg som ni inte har men som du gärna skulle vilja ha. 3. Måste tjejer ha kjol eller kan tjejer ha byxor? Skulle vara jätte snällt om du ville svara på det här. Skulle hjälpa mig en hel del på traven! :) Du kan gärna svara i min blogg. / Erica

2012-01-30 @ 16:20:07
URL: http://absoluterica.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så roligt att Jerringpriset gick till en ryttare, det händer ju inte ofta :)

2012-02-04 @ 13:16:34
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: sanna ;D

Åh vad roligt ifall jag skulle kunna rida x'3

Fina bilder!

2012-02-06 @ 12:10:56
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se