Dop

Den 21 Juli var vi bjudna till dop i Rådmansö kyrka, Viktors och Saras lilla Viola Tilde döptes i en jättefin dopklänning som gått i familjen.
Det var väldigt stämningsfullt och en jättefin sommardag.

image78

Efteråt var det mottagning med Kaffe, smörgårstårta och hembakt, Viola fick massor av presenter, utom av Gustav som skulle "fylla på Violas fond lite" vid tillfälle... Klassigt! (INTE)

Stackars Behshad hade köpt en månsten men råkat ta fel på Violas födelsemånad och hade följdaktligen fel färg på stenen vilket han kanske hade kunnat komma undan med om inte flera till hade köpt månadsstenar i rätt färg...
Det var hur som helst hysteriskt roligt tyckte i alla fall jag, även om det var lite synd om Behshad.

Om jag får barn någon gång och håller dopkalas; köp helst inte en månsten, begriper inte riktigt vad man ska ha den till.
Fast det är klart, det är ju inte jag som ska ha den, mina barn kanske kommer att älska dem.

Här är i alla fall jag med Marc by Marc Jacobs väska, Madonna for H&M klänning och mina svindyra favoritskor från Strategia utanför kyrkan efter dopet.

image80

Jag hade till varit till en salong med soldusch dagen till ära, hur blek är man inte när man har sin naturliga hudfärg då? Ser inte särskilt brun ut!

Dagen efter vaknade jag upp och hade världens förkylning, det kan man kalla tur i oturen att bli sjuk dagen efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se