Väddö Gårdsmejeri

image1083

Nu ska jag och vovvarna åka in till den stora metropolen Norrtälje, det blir Granngården för vovvarna, där får de följa med in och välja godis, mattes godisaffär blir H&M och Collins ostbod, en fantastisk ostaffär som jag besöker alldeles för ofta. Hoppas att de har produkter från Väddö Gårdsmejeri inne, fantastiskt gott och alltid roligt att gynna lokala ekologiska producenter! De leverereade sitt smör till Årets kock,  behöver jag säga att det är otroligt gott eller... Lustigt nog gjorde jag inlägget och satt sedan och bläddrade lite i Damernas Värld, döm om min förvåning när de också hade n liten artikel om Väddö gårdsmejeri och deras goda smör!

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag har faktiskt bott på Väddö i början på 80 talet
Läste Dv idag men missade om sten Sånt gillar jag får titta igen
Norrtelje är väl en UNDERBAR stad Brukar alltid åka dit på MC dagarna

2008-03-11 @ 21:22:31
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se