Kalas



Idag har vi varit på lille Emils ettårskalas. Har ätit smörgåstårta så jag håller på att svimma, där rök min diet som jag skulle börja på, som vanligt, men gott var det! Efter paketöppningen var det skattjakt och vi blev överfallna både av pirater och rånare innan skatten kunde grävas upp och bärgas tillbaka till huset. Tänk om man vore liten igen, vad roligt det var med sådant, rätt kul än tycker jag. Nu ska jag kamma till mig lite innan det är dags för att gå på cirkus och sedan uppsöka öltältet, då skärgårdscupen i fotboll spelas den här helgen i byn. (Struntar i fotbollen, men det där med öltält lät kul).

Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen, ingen, kan klandra en när det finns smörgåstårta ;) det vore en synd att inte smaka mums



Söta bilder =)

Postat av: freja

gud vilket härligt kalas med massa massa kids!

2009-07-25 @ 22:57:59
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad gulligt med barnkalas =)

2009-07-25 @ 23:52:03
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Jag har placerat min blogg i Norrtälje på bloggkartan.se Bloggtoppen.se